Bra att veta inför eventet

Covid-19

Vi följer utvecklingen och rättar oss efter regeringens och Folkhälsomyndighetens rekommendationer.

Datum

Onsdag 24 november 9.00 till fredag 26 november strax före lunch.

Anmälan

Öppnar 17 maj.

När du anmäler dig (eller om någon annan person anmäler dig) är det viktigt att ange DELTAGARENS personliga e-postadress och mobilnummer, eftersom vi kommunicerar direkt med respektive deltagare via e-post och sms.

Mobilwebb/eventapp

Ett par dagar före eventet får du ett sms som leder till Socialchefsdagarnas mobilwebb (som fungerar som en eventapp). Där finns din biljett och all information du behöver om personliga val och annan praktisk information. Notera att det därför är ditt personliga mobilnummer och mailadress som måste anges i anmälan!

Avbokning och sista anmälningsdag

Anmälan är öppen till och med 9 november.

Anmälan blir bindande från 29 oktober. Fram till dess kan du avboka dig utan kostnad. Därefter kan bokad plats överlåtas till annan person, kontakta i så fall konferens@socialchefsdagarna.se. Vid återbud utan överlåtelse måste vi tyvärr debitera hela konferensavgiften.

Seminarier

Personliga val ser du i din bekräftelse och i mobilwebben. För mer information, se Seminarieöversikt.

Sociala medier

Använd #socialchefsdagarna på sociala medier.

Kontakt

Deltagaranmälan och praktisk information: Susanne Vannerberg, konferens@socialchefsdagarna.se, 031-335 51 31.

Programansvarig: Nicholas Singleton, 070-996 84 96.

Marknad & kommunikation, samt övriga frågor: Kerstin Öhman, 070-55 44 621.


Tack till våra sponsorer och samarbetspartners


Göteborgsregionen är samarbetspartner för programinnehåll och konferensadministration.

Malmö stad år årets värdstad.