Bra att veta inför eventet

OBS praktisk info för utställare hittar du här

Konferenslokal

Kistamässan, Stockholm

Tid

Onsdag 2 oktober till fredag 4 oktober strax före lunch.

Anmälan

7 maj: Anmälan för deltagare och föreläsare öppnar.

19 augusti: Anmälan öppnar för monterpersonal.

2 september: Anmälan blir bindande. Bokad plats kan överlåtas till annan person, kontakta deltagarhantering@svenskamoten.se. Vid återbud efter 2 september utan överlåtelse måste vi tyvärr debitera hela konferensavgiften.

13 september: Sista dag för att anmäla specialkost, ev. hjälpmedel och kvällsarrangemang, dvs. mingel och festmiddag. Observera att du inte kan beställa specialkost på plats.

19 september: Sista dag för att uppdatera dina uppgifter eller ändra seminarieval genom länkarna i din bekräftelse (”Ändra uppgifter” resp. ”Ändra val”),

Var noga med att ange ditt personliga mobilnummer och mailadress vid anmälan, eftersom vi skickar ut biljett och viktig information med sms och mail.

Integritetspolicy

När du anmäler dig till Socialchefsdagarna registreras dina personuppgifter i våra administrativa program. Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter.

Förbokade hotell

Du bokar hotellrummet själv. Här hittar du info om hotell där vi har förbokat rum för Socialchefsdagarnas besökare och utställare.

Socialchefsdagarna i mobilen

Måndag 30 september får du ett sms med en länk som leder till Socialchefsdagarnas eventapp. Där finns din entrébiljett och all information du behöver om personliga val och annan praktisk information. Det är viktigt att du kontrollerar i din bekräftelse att du har angett ditt personliga mobilnummer och att siffrorna stämmer. Annars går du in genom länken ”Ändra uppgifter” som står under ditt namn en bit ned på bekräftelsen. Behöver du hjälp med din anmälan, kontakta deltagarhantering@svenskamoten.se.

Avbokning och sista anmälningsdag

Anmälan är öppen till och med 13 september. Du kan göra ändringar i din anmälan till och med 19 september (genom länken i bekräftelsemailet).

Anmälan blir bindande efter 2 september. Bokad plats kan överlåtas till annan person, kontakta deltagarhantering@svenskamoten.se. Vid återbud efter 2 september utan överlåtelse måste vi tyvärr debitera hela konferensavgiften.

Seminarier

Vilka personliga val du har gjort ser du i din bekräftelse och i eventappen (länk till eventappen skickas ut med sms 30 september). De skrivs också ut på din namnbricka som du får vid registrering på plats. Läs seminariebeskrivningarna, så du väljer de seminarier som är rätt för just dig: Seminarieöversikt.

Namnbricka

Namnbrickan med tillhörande namnband ska bäras synligt hela tiden. Namnbrickan är också din biljett till kvällsarrangemangen du har valt och måste tas med både till onsdagsminglet och torsdagens festmiddag.

Förtäring

Lunchservering och fika onsdag och torsdag. På fredagen kaffe/te på morgonen och enklare takeaway-lunch vid konferensens slut. Kom ihåg att ange eventuella allergier när du anmäler dig.

Monterdel

De två heldagarna onsdag och torsdag kommer du att kunna möta organisationer, företag och myndigheter som på olika sätt är verksamma inom det sociala området. En lista över utställare publiceras i april.

Kvällsarrangemang

Onsdag: Kvällsmingel direkt efter sista föreläsningen.

Torsdag: Festmiddag kl. 19.00 på Kistamässan.

Både onsdagens kvällsmingel och torsdagens festmiddag ingår i konferensavgiften men måste föranmälas. Du behöver inga separata biljetter, de laddas på streckkoden i eventappen som skickas ut några dagar före eventet. Koden finns även på din bekräftelse.

Sociala medier

Använd #socialchefsdagarna på sociala medier.

Kontakt

Alla frågor som rör din anmälan: Svenska möten, deltagarhantering@svenskamoten.se

Övriga frågor deltagare: konferens@socialchefsdagarna.se

Kontaktperson för utställare, övergripande konferensadministration: Helena E:son Alm, 0732-333 882

Övriga frågor och presskontakt: Kerstin Öhman, 070-55 44 621

Programinnehåll, intresseanmälningar om att hålla seminarium: Nicholas Singleton, 070-9968496


Tack till våra sponsorer och samarbetspartners

JP Infonet och Tietoevry


Göteborgsregionen är samarbetspartner för programinnehåll och konferensadministration. Stockholm är årets värdstad.